Träning

Jag har bestämt mej för att köpa en träningsrockring.
En CASALL ROCK RING.
Tycker den verkar bra.

Lite info om den:
Rockring för effektiv träning av mage, rygg, sätesmuskler, höfter och ben. Den går att ta isär och är dessutom täckt med ett skal av skumgummi vilket gör den behaglig att använda.

  • Rockring

  • Vikt: 1,2 kg

  • För träning av mage, rygg och ben

  • Går att ta isär

  • Skumgummiskal; behaglig användning

Så ser den ut! Den är ceris och grå (rosa och grå)
Fast jag kanske inte kan köpa den förrens om en vecka, då jag får mitt barnbidrag. Får se om jag kan bli medlem, och sen kanske vi kan beställa hem den, och betala på fraktura, fast det kanske tar längre tid. Vill ju ha den så snart som möjligt.
Det är inte det att jag tycker jag är "tjock", jag tycker jag är normal/smal. Men jag vill ha muskler istället för fett. Och den tränar ju de delar jag vill ha tränade. Jag tror också att jag kommer kunna hålla uppe motivationen och inte sluta eftersom att den är tyngre, och tränar vissa delar. Nu har jag ju liksom en vanlig plast rock ring från typ BR. Visst det funkar ju, men den ger ju knappast hälften så mycket träning som den här.
Blev ett ganska lång inlägg, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0